Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » skrzynia biegów Renault SCÉNIC II (JM0/1_) » skrzynia biegów manualna Renault SCÉNIC II (JM0/1_) » uszczelki półosi, dyferencjału Renault SCÉNIC II (JM0/1_)

uszczelki półosi, dyferencjału do RENAULT SCÉNIC II (JM0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT SCÉNIC II (JM0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Indeks: CZE LCCP07270
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Pierścień uszczelniający wału, wał skrzyni biegów
Nazwa: USZCZELNIACZ PÓŁOSI RENAULT
Opis: Z lewej, 38x59x13 Typ skrzyni biegów : PF6 (6-biegowa, dCi). Dla pojazdów z półosią o nr OE : 8201187929
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 383428H500
Numer dostawcy: LCC P 07 270
Parametry:z lewej
dla numeru OE 8200039656
Masa [g] 139
nr EAN 8049660591734
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.