Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » skrzynia biegów Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) » skrzynia biegów manualna Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) » uszczelki półosi, dyferencjału Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN)

uszczelki półosi, dyferencjału do VOLKSWAGEN MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 79,35
Ciężar [kg] 0,043
nr EAN 4027816471677
średnica zewnętrzna [mm] 84,5
Ciężar [kg] 0,043
nr EAN 4027816471660
średnica zewnętrzna [mm] 79,35
Ciężar [kg] 0,043
nr EAN 4027816471677
średnica zewnętrzna [mm] 84,5
nr EAN 4044688471666
średnica zewnętrzna [mm] 79,35
nr EAN 4044688471673
USZCZELKA SKRZYNI BIEGÓW VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 02M301211B
Numer dostawcy: 02M301211B
Kod GTU: Nie dotyczy
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.