Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,10 |
TECDOC-Nr silnika | 16164 | |
Wymagana ilość | 4 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
nr EAN | 8427769555909 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | |
Wysokość 1 [mm] | 6 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960183170 |
Wymagana ilość | 4 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Numer silnika do | 10086 | |
Kod silnika | ES9J4S (XFX) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 56,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827SS RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Wymagana ilość | 4 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 16164 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Szerokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Numer silnika do | 10086 | |
TECDOC-Nr silnika | 16164 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 56 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,10 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) produkowanego od 2001.03 do roku 2004.08
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 207 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C5 I (DC_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C5 I (DC_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2001.03 do roku 2004.08, i mocy silnika 207 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025