
| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| TECDOC-Nr silnika | CJCA |
| TECDOC-Nr silnika | CMFA |
| Średnica [mm] | 50 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Liczba zestyków | 1 |
| Kolor obudowy | czarny |

| Kolor | czarny |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Kod silnika | CMFA |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Kod silnika | CJCA |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510027516 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 03C 919 081 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816370314 |

| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Długość [mm] | 53 |
| Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Punkty zmienne [bar] | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,037 |
| dla numeru OE | 04L 919 081 B |
| nr EAN | 4054224079744 |

| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Kod silnika | CJCA/CMFA |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,30 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,60 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300341072 |

| Rok prod. do | 200809 |
| Numer podwozia do | 8K9A140000 |
| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649925 |

| Rok prod. od | 201111 |
| Kod silnika | CJCA/CMFA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649963 |

| Rok prod. do | 201110 |
| Kod silnika | CJCA |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300650006 |

| Kod silnika | CAGA |
| Kod silnika | CAGA/CMEA |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547993 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5902659723840 |

| Rok prod. do | 200809 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 5903364316228 |

| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Długość [mm] | 53 |
| Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Punkty zmienne [bar] | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,037 |
| nr EAN | 5903364316235 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903766317205 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| dla numeru OE | 04L 907 660 B |

| Rok modelowy do | 2012 |
| Numer podwozia od | 8K-8-000 001 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074396087 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Nr silnika wg TECDOC | 20597 |
| Nr silnika wg TECDOC | 23939 |
| Nr silnika wg TECDOC | 24949 |
| Nr silnika wg TECDOC | 26714 |
| Od numeru podwozia | 8K-9A 140 001 |
| Od numeru podwozia | 8K-9N 036 001 |
| Od numeru podwozia | 8K-9Y 000 037 |
| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190185 |

| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688370310 |

| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| Długość [mm] | 53 |
| Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Punkty zmienne [bar] | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,037 |
| nr EAN | 4054228079740 |

| kod | CAGA |
| kod | CMEA |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |

| kod | CAGA |
| Numer podwozia do | 8K-9A140000 |
| Numer podwozia do | 8K-9N036000 |
| Numer podwozia do | 8K-9Y000036 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |

| dla numeru OE | 03C 919 081 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Kolor | niebieski |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI produkowanego od 2007.11 do roku 2015.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 143 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B8 (8K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B8 (8K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2007.11 do roku 2015.12, i mocy silnika 143 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025