Kolor | brązowy |
Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
nr EAN | 4251475103093 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 |
Ciśnienie [bar] | 0,55 |
Kolor | brązowy |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
nr EAN | 5012759498187 |
Kolor | czarny |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379028962 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość otworów | 3 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379550180 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 |
Ciśnienie [bar] | 0,70 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 24941 |
Ciśnienie [bar] | 0,50 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510027516 |
TECDOC-Nr silnika | 24941 |
TECDOC-Nr silnika | 24941 |
TECDOC-Nr silnika | 24941 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
TECDOC-Nr silnika | 24941 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
TECDOC-Nr silnika | 30650 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
TECDOC-Nr silnika | 24941 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Kolor obudowy | brązowy |
Ciśnienie [bar] | 0,70 |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
nr EAN | 8435050614631 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | 038 919 081 K |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816190189 |
TECDOC-Nr silnika | 24941 |
Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 03C 919 081 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816370314 |
TECDOC-Nr silnika | 30650 |
Długość [mm] | 53 |
Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Punkty zmienne [bar] | 3 |
Ciężar [kg] | 0,037 |
dla numeru OE | 04L 919 081 B |
nr EAN | 4054224079744 |
Kod silnika | CAGB |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
Natężenie prądu [A] | 0,150 |
Tolerancja [%] | 15 |
nr EAN | 4082300097085 |
Kod silnika | CJCB |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,30 |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,60 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300341072 |
Rok prod. do | 200810 |
Numer podwozia do | 8K9A140000 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649925 |
Kod silnika | CAGB |
Ciśnienie [bar] | 0,70 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 5907558547993 |
TECDOC-Nr silnika | 20598 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Ciężar [kg] | 0,031 |
nr EAN | 5902659723840 |
Numer podwozia do | 8K9A140000 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 5903364316228 |
TECDOC-Nr silnika | 30650 |
Długość [mm] | 53 |
Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Punkty zmienne [bar] | 3 |
Ciężar [kg] | 0,037 |
nr EAN | 5903364316235 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
dla numeru OE | 04L 907 660 B |
Rok modelowy do | 2012 |
Numer podwozia od | 8K-8-000 001 |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Kolor | brązowy |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074396087 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rok prod. do | 201110 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
TECDOC-Nr silnika | 24941 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Nr silnika wg TECDOC | 20598 |
Nr silnika wg TECDOC | 24941 |
Nr silnika wg TECDOC | 30650 |
Od numeru podwozia | 8K-9A 140 001 |
Od numeru podwozia | 8K-9N 036 001 |
Od numeru podwozia | 8K-9Y 000 037 |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Ilość biegunów | 3 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
kod | CAGB |
kod | CJCB |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |
kod | CSUB |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 2 |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
Punkt włączania do [bar] | 0,60 |
Kolor obudowy | zielony |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
kod | CAGB |
Numer podwozia do | 8K-9A140000 |
Numer podwozia do | 8K-9N036000 |
Numer podwozia do | 8K-9Y000036 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
Kolor obudowy | czarny |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Zakres kontroli [bar] | 0,7 |
Ciężar [kg] | 0,04136 |
nr EAN | 4046001277191 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI produkowanego od 2007.11 do roku 2015.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B8 (8K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A4 B8 (8K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2007.11 do roku 2015.12, i mocy silnika 136 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025