Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
nr EAN | 5012759498194 |
TECDOC-Nr silnika | 22389 | |
TECDOC-Nr silnika | 22605 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 22389 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
TECDOC-Nr silnika | 22605 | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego | |
nr EAN | 8012510035979 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614624 |
Kod silnika | CEXA | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | szary | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050617670 |
Kolor obudowy | zielony | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050643525 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 06A 919 081 J | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816189046 |
TECDOC-Nr silnika | 22389 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 M | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190165 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300097061 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547979 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Wysokość [mm] | 106 | |
nr EAN | 5907558573718 |
Kod silnika | CEXA | |
Kod silnika | CARB | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 2505820395636 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5903766317205 |
Rok modelowy od | 2009 | |
Rok modelowy do | 2010 | |
Numer podwozia od | 3D-9-100 001 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | czarny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074341070 |
Rok modelowy od | 2009 | |
Rok modelowy do | 2010 | |
Numer podwozia od | 3D-9-100 001 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | szary | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074551073 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,12 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688189042 |
TECDOC-Nr silnika | 22389 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688190161 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
nr EAN | 4046001277153 |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 | |
Ciężar [kg] | 0,03899 | |
nr EAN | 4046001331107 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013739 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion produkowanego od 2008.11 do roku 2016.03
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 240 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2008.11 do roku 2016.03, i mocy silnika 240 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025