Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » silnik Audi A4 B6 Avant (8E5) » sterowanie silnikiem Audi A4 B6 Avant (8E5) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Audi A4 B6 Avant (8E5) » zestaw paska rozrządu Audi A4 B6 Avant (8E5)

zestaw paska rozrządu do AUDI A4 B6 Avant (8E5)

wybierz typ samochodu AUDI A4 B6 Avant (8E5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 150
Długość [mm] 1200
Szerokość [mm] 23
Liczba rolek kierunkowych 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementu napinającego
nr EAN 4047025476454
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 1,06
Ilość zębów 150
Szerokość [mm] 23
alternatywnie 
Sterowanie rolką napinacza mechaniczne
nr EAN 4010858576608
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 1,966
Szerokość [mm] 23
Sterowanie rolką napinacza mechaniczne
nr EAN 4010858576714
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 2,094
Szerokość [mm] 23
Sterowanie rolką napinacza hydrauliczny
nr EAN 4010858109622
cena brutto:
271.01 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787096491
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787094473
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787101904
Szerokość [mm] 23,0
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 1,311
dla numeru OE 06B 109 119 F S4
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816236429
Szerokość [mm] 23,0
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 1,100
dla numeru OE 06B 198 119 A
nr EAN 4027816247555
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 1,86
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
dla numeru OE 06B 198 119 A S1
nr EAN 4027816451242
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465726026
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1 150
Szerokość 1 [mm] 23
nr EAN 8032747066591
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 23
Ilość zębów 150
z rolkami 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
Sterowanie rolką napinacza hydrauliczny
alternatywnie 
nr EAN 4250093481453
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 23
Ilość zębów 150
z rolkami 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez amortyzatora, rolka napinacza
Sterowanie rolką napinacza hydrauliczny
alternatywnie 
nr EAN 4250093481675
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 23
Ilość zębów 150
z rolkami 2
Sterowanie rolką napinacza mechaniczne
nr EAN 4250093484591
cena brutto:
303.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 150
Szerokość 1 [mm] 23,00
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108739087
Liczba zębów 1 150
Szerokość 1 [mm] 23,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108977861
cena brutto:
244.00 zł
 Kup
Ilość zębów 150
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 23
nr EAN 7316572441268
cena brutto:
347.00 zł
 Kup
Ilość zębów 150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 23
nr EAN 7316573710028
Ilość zębów 150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 23
nr EAN 7316574619122
cena brutto:
275.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 150
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 1500
Szerokość 1 [mm] 23
nr EAN 3413520629397
Liczba zębów 1 150
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 2380
Szerokość 1 [mm] 23,00
nr EAN 3413521608667
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.