Ilość zębów | 117 |
Długość [mm] | 1114 |
Szerokość [mm] | 22 |
Liczba rolek kierunkowych | 1 |
nr EAN | 3165143225325 |
Długość [mm] | 1114 |
Ilość zębów | 117 |
Szerokość [mm] | 22 |
Podziałka zębów [mm] | 9,525 |
z rolkami | 1 |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
nr EAN | 4047025516723 |
Ilość zębów | 117 |
Długość [mm] | 1114 |
Szerokość [mm] | 22 |
Podziałka zębów [mm] | 9,525 |
Liczba rolek kierunkowych | 1 |
nr EAN | 4047026184655 |
Długość [mm] | 1114 |
Ilość zębów | 117 |
Szerokość [mm] | 22 |
Podziałka zębów [mm] | 9,525 |
z rolkami | 1 |
nr EAN | 4047026205749 |
Długość opakowania [cm] | 26,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 16,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 9,5 |
Ciężar [kg] | 0,98 |
Ilość zębów | 117 |
Szerokość [mm] | 22 |
nr EAN | 4010858796457 |
Długość opakowania [cm] | 26,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 16,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 9,5 |
Ciężar [kg] | 0,93 |
Ilość zębów | 117 |
Szerokość [mm] | 22 |
nr EAN | 4010858769352 |
Długość opakowania [cm] | 26,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 16,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 9,5 |
Ciężar [kg] | 0,98 |
Ilość zębów | 117 |
Szerokość [mm] | 22 |
nr EAN | 4010858576783 |
Długość opakowania [cm] | 28 |
Szerokość opakowania [cm] | 17,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 24 |
Ilość zębów | 117 |
Ciężar [kg] | 2,13 |
Szerokość [mm] | 22 |
nr EAN | 4010858576790 |
Długość opakowania [cm] | 28 |
Szerokość opakowania [cm] | 17,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 31 |
Ilość zębów | 117 |
Ciężar [kg] | 2,26 |
Szerokość [mm] | 22 |
nr EAN | 4010858576806 |
Długość opakowania [cm] | 28 |
Szerokość opakowania [cm] | 17,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 31 |
Ilość zębów | 117 |
Ciężar [kg] | 2,28 |
Szerokość [mm] | 22 |
nr EAN | 4010858004286 |
nr EAN | 8021787538533 |
nr EAN | 8021787110784 |
Ilość zębów | 117 |
Szerokość [mm] | 22,0 |
Liczba pasków | 1 |
Ciężar [kg] | 1,84 |
dla numeru artykułu | F233 |
nr EAN | 8430632000758 |
Szerokość [mm] | 22,0 |
Ilość zębów | 117 |
Powierzchnia | pokryty |
Ciężar [kg] | 0,390 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
dla numeru OE | 1 004 297 S3 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816299585 |
Przestrzegać danych technicznych | |
nr EAN | 5414465979743 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
Przestrzegać danych technicznych | |
nr EAN | 5414465834448 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pompy wodnej |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Szerokość 1 [mm] | 22 |
Liczba zębów 1 | 117 |
nr EAN | 8032747131794 |
Liczba pasków | 1 |
Szerokość [mm] | 22 |
Ilość zębów | 117 |
z rolkami | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
nr EAN | 4250093481866 |
Liczba pasków | 1 |
Szerokość [mm] | 22 |
Ilość zębów | 117 |
z rolkami | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
nr EAN | 4250093482085 |
Liczba pasków | 1 |
Szerokość [mm] | 22 |
Ilość zębów | 117 |
z rolkami | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
nr EAN | 4250093486274 |
Liczba zębów 1 | 117 |
Szerokość 1 [mm] | 22,00 |
uwzględnić informację serwisową | |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
nr EAN | 4005108306432 |
Liczba zębów 1 | 117 |
Szerokość 1 [mm] | 22,00 |
uwzględnić informację serwisową | |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
nr EAN | 4005108565457 |
Liczba zębów 1 | 117 |
Szerokość 1 [mm] | 22,00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
nr EAN | 4005108840813 |
Liczba zębów 1 | 117 |
Szerokość 1 [mm] | 22,00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
nr EAN | 4005108841223 |
nr EAN | 8001063944968 |
Ilość zębów | 117 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
Szerokość pasa [mm] | 22 |
nr EAN | 7316571901114 |
Ilość zębów | 117 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
Szerokość pasa [mm] | 22 |
nr EAN | 7316574871391 |
Ilość zębów | 117 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
Szerokość pasa [mm] | 22 |
nr EAN | 7316576692925 |
nr EAN | 7316577413208 |
Liczba zębów 1 | 117 |
Liczba pasków | 1 |
Liczba rolek kierunkowych | 1 |
Masa [g] | 865 |
Szerokość 1 [mm] | 22 |
nr EAN | 3413520955465 |
Liczba zębów 1 | 117 |
Liczba pasków | 1 |
Liczba rolek kierunkowych | 1 |
Masa [g] | 2150 |
Szerokość 1 [mm] | 22 |
nr EAN | 3413521384967 |
Szerokość [mm] | 22,0 |
Ilość zębów | 117 |
Powierzchnia | pokryty |
Ciężar [kg] | 0,25 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
dla numeru OE | 1 004 297 S1 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4044688635518 |
Szerokość [mm] | 22,0 |
Ilość zębów | 117 |
Powierzchnia | pokryty |
Ciężar [kg] | 0,390 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
dla numeru OE | 1 004 297 S3 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4044688652249 |
Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.
Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025