Liczba zębów 1 | 117 | |
Szerokość 1 [mm] | 22,00 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | ||
nr EAN | 4005108841223 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0495 30 INA
FORD | 1004297 | |
FORD | 1004299 | |
FORD | 1376164 | |
FORD | 1406479 | |
FORD | 1472867 | |
FORD | 1675963 | |
FORD | 1688697 | |
FORD | 1778516 | |
FORD | 1780142 | |
FORD | 1823388 | |
FORD | 2302744 | |
FORD | 5M5G-6K254-AB | |
FORD | 5M5G6K254AB | |
FORD | 5M5Q-8B596-AA | |
FORD | 5M5Q-8B596-AB | |
FORD | 5M5Q8B596AA | |
FORD | 5M5Q8B596AB | |
FORD | 7S7G-8591-A2C | |
FORD | 7S7G-8591A-2B | |
FORD | 7S7G8591A2B | |
FORD | 7S7G8591A2C | |
FORD | 96 MM 6K288 A1A | |
FORD | 96 MM 6K288 A2A | |
FORD | 96MM-6K288-BA | |
FORD | 96MM6K288A1A | |
FORD | 96MM6K288A2A | |
FORD | 96MM6K288BA | |
FORD | BM5G-6K288-AA | |
FORD | BM5G6K288AA | |
FORD | YS6G-8591B-2D | |
FORD | YS6G8591B2D | |
MAZDA | 1E05-12-205 | |
MAZDA | 1E0512205 | |
MAZDA | 1E06-12-205 | |
MAZDA | 1E0612205 | |
MAZDA | 96MM-6K-288A1A | |
MAZDA | 96MM6K288A1A | |
MAZDA | C201-12-201 | |
MAZDA | C201-12-201A | |
MAZDA | C20112201 | |
MAZDA | C20112201A | |
MAZDA | C401-12-500 | |
MAZDA | C40112500 | |
VOLVO | 274562 | |
VOLVO | 30711607 | |
VOLVO | 30750903 | |
VOLVO | 30750905 | |
VOLVO | 31219176 | |
VOLVO | 31330410 | |
VOLVO | 31330784 | |
VOLVO | 31330943 | |
VOLVO | 31368353 | |
CHANGAN FORD MAZDA | 5M5G-6K254-AB | |
CHANGAN FORD MAZDA | 5M5G6K254AB | |
CHANGAN FORD MAZDA | 96 MM 6K288 A2A | |
CHANGAN FORD MAZDA | 96MM-6K288-BA | |
CHANGAN FORD MAZDA | 96MM6K288A2A | |
CHANGAN FORD MAZDA | 96MM6K288BA | |
CHANGAN FORD MAZDA | C401 12500 | |
CHANGAN FORD MAZDA | C40112500 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0495 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0495 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020