Liczba zębów 1 | 96 | |
Szerokość 1 [mm] | 17,00 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4005108599612 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0191 31 INA
NISSAN | 13077-00Q0C | |
NISSAN | 13077-00QAF | |
NISSAN | 13077-00QAJ | |
NISSAN | 1307700Q0C | |
NISSAN | 1307700QAF | |
NISSAN | 1307700QAJ | |
NISSAN | 16806-00Q0P | |
NISSAN | 16806-00QAR | |
NISSAN | 16806-00QBD | |
NISSAN | 1680600Q0P | |
NISSAN | 1680600QAR | |
NISSAN | 1680600QBD | |
RENAULT | 60 01 543 400 | |
RENAULT | 6001543400 | |
RENAULT | 77 00 273 277 | |
RENAULT | 77 00 273 279 | |
RENAULT | 77 00 273 280 | |
RENAULT | 77 00 273 611 | |
RENAULT | 77 00 273 650 | |
RENAULT | 77 00 861 686 | |
RENAULT | 77 01 478 018 | |
RENAULT | 7700273277 | |
RENAULT | 7700273279 | |
RENAULT | 7700273280 | |
RENAULT | 7700273611 | |
RENAULT | 7700273650 | |
RENAULT | 7700861686 | |
RENAULT | 7701478018 | |
RENAULT | 82 00 102 612 | |
RENAULT | 82 00 146 298 | |
RENAULT | 82 00 211 784 | |
RENAULT | 82 00 537 021 | |
RENAULT | 8200102612 | |
RENAULT | 8200146298 | |
RENAULT | 8200211784 | |
RENAULT | 8200537021 | |
DACIA | 60 01 543 400 | |
DACIA | 6001543400 | |
DACIA | 77 00 273 277 | |
DACIA | 77 00 273 279 | |
DACIA | 77 00 273 280 | |
DACIA | 77 00 273 611 | |
DACIA | 77 00 273 650 | |
DACIA | 77 00 861 686 | |
DACIA | 77 01 478 018 | |
DACIA | 7700273277 | |
DACIA | 7700273279 | |
DACIA | 7700273280 | |
DACIA | 7700273611 | |
DACIA | 7700273650 | |
DACIA | 7700861686 | |
DACIA | 7701478018 | |
DACIA | 82 00 102 612 | |
DACIA | 82 00 146 298 | |
DACIA | 82 00 211 784 | |
DACIA | 82 00 537 021 | |
DACIA | 8200102612 | |
DACIA | 8200146298 | |
DACIA | 8200211784 | |
DACIA | 8200537021 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0191 31 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0191 31 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020