Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » silnik Peugeot 407 SW (6E_, 6D_) » sterowanie silnikiem Peugeot 407 SW (6E_, 6D_) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Peugeot 407 SW (6E_, 6D_) » zestaw paska rozrządu Peugeot 407 SW (6E_, 6D_)

zestaw paska rozrządu do PEUGEOT 407 SW (6E_, 6D_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 407 SW (6E_, 6D_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 124
Długość [mm] 1181
Szerokość [mm] 18
Podziałka zębów [mm] 9,525
Liczba rolek kierunkowych 1
nr EAN 4047025439367
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,79
Ilość zębów 138
Szerokość [mm] 23
nr EAN 4010858792602
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 0,63
Ilość zębów 124
Szerokość [mm] 18
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 037 198 119
nr EAN 4010858790950
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 138
Ciężar [kg] 1,74
Szerokość [mm] 23
nr EAN 4010858769437
cena brutto:
126.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787534795
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787204797
Ilość zębów 138
Szerokość [mm] 23
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu A186
nr EAN 8430632000680
Szerokość [mm] 18,0
Ilość zębów 124
Ciężar [kg] 0,301
dla numeru OE 037 198 119
nr EAN 4027816146186
Szerokość [mm] 23,0
Ilość zębów 138
Ciężar [kg] 0,176
dla numeru OE 06A 198 119
nr EAN 4027816236344
Szerokość [mm] 23,0
Ilość zębów 138
Powierzchnia pokryty
Ciężar [kg] 0,864
dla numeru OE 06A 198 119 S2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 4054224732281
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
nr EAN 5414465977220
Status produktu: Normalny
nr EAN 5414465978258
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465981319
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Szerokość 1 [mm] 23
Liczba zębów 1 138
nr EAN 8032747064993
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 23
Ilość zębów 138
z rolkami 1
nr EAN 4250093480258
cena brutto:
142.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 138
Szerokość 1 [mm] 23,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108306753
Liczba zębów 1 124
Szerokość 1 [mm] 18,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108306524
Liczba zębów 1 138
Szerokość 1 [mm] 23,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108598455
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063784212
Ilość zębów 124
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 18
nr EAN 7316575753009
cena brutto:
138.01 zł
 Kup
Ilość zębów 138
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 23
nr EAN 7316571359632
Ilość zębów 138
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 23
nr EAN 7316574270606
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 138
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 1
Masa [g] 773
Szerokość 1 [mm] 23
nr EAN 3413520526849
Liczba zębów 1 138
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 1
Masa [g] 1653
Szerokość 1 [mm] 23
nr EAN 3413521385261
Szerokość [mm] 18,0
Ilość zębów 124
Ciężar [kg] 0,301
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688636850
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.