Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX, GT (A152A) (1979.05-1984.01) 70km » KD063 dolz
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt I (a15_a) 1.4 Glx, Gt (a152a) (1979.05-1984.01) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD063 DOLZ

KD063 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
207.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

02TU08, 02WAP08, 05KD042, 06KD061, A186

numer części:

KD063

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów138
Szerokość [mm]23
Liczba pasków1
dla numeru artykułuA186
nr EAN8430632000680
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
02TU08 Nakrętka
02WAP08 Podkładka
05KD042 Pasek rozrządu
06KD061 Rolka napinająca paska rozrządu
A186 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD063 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A4 B6, A6 C4, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, LEON, SKODA FABIA I, OCTAVIA I, SUPERB I, VW BORA, BORA I 2.0-2.5D 07.90-12.17
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD063 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD063 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.