Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD105 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD105 DOLZ

KD105 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
327.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD013, 02KD031, 02KD502, 02KD507, 05KD020, 06KD044, 06KD045, A251

numer części:

KD105

producent:

DOLZ

Ilość zębów 120
Szerokość [mm] 30,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 2,28
dla numeru artykułu A251

skład zestawu:
02KD013 Śruba koła pasowego
02KD031 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
05KD020 Pasek rozrządu
06KD044 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD045 Rolka napinająca paska rozrządu
A251 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD105 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A2, A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, TOLEDO III 1.2D/1.9D/2.0D 09.95-05.11

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD105 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD105 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD105 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD105 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.