Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Daihatsu ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.8 D (F70, F75, F80, F85) (1985.02-1998.12) 73km » BA1005 daco
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Hard Top (f7, F8) 2.8 D (f70, F75, F80, F85) (1985.02-1998.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BA1005 DACO

BA1005 Zacisk hamulca DACO
daco germany BA1005
129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

BA1005

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica 1 [mm]38
nr EAN4260646555210

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BA1005 DACO

numery OEM:
FORD      1223706
FORD      1324305
FORD      1365653
FORD      3M51-2M089-AA
FORD      3M51-2M089-AB
FORD      3M51-2M089-BA
MAZDA      BP4K-26-990A
MAZDA      BP4K-26-990B
MAZDA      BPYK-26-71X
MAZDA      BPYK-26-71XA
MAZDA      BPYK-26-71XB
VOLVO      36000900
VOLVO      36000902
VOLVO      8602911
VOLVO      8603438
VOLVO      8603735
VOLVO      8603940
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca BA1005 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BA1005 DACO:

Janusz, Połczyn Zdrój
2025-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DACO