Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia THEMA (834_) 2500 Turbo DS (834AM) (1988.05-1992.07) 105km » BA4206 daco
wybrany samochód: 
Lancia Thema (834_) 2500 Turbo Ds (834am) (1988.05-1992.07) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BA4206 DACO

BA4206 Zacisk hamulca DACO
daco germany BA4206
129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BA4206

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica 1 [mm]41
nr EAN4260646552400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BA4206 DACO

numery OEM:
AUDI      1K0 615 424 C
AUDI      1K0 615 424 M
SEAT      1K0 615 424 C
SEAT      1K0 615 424 H
SEAT      1K0 615 424 M
SKODA      1K0 615 424 C
SKODA      1K0 615 424 H
SKODA      1K0 615 424 M
VOLKSWAGEN      1K0 615 424
VOLKSWAGEN      1K0 615 424 C
VOLKSWAGEN      1K0 615 424 H
VOLKSWAGEN      1K0 615 424 M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca BA4206 DACO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DACO