Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi SPACE WAGON (N3_W, N4_W) 1.8 4WD (N41W) (1991.10-1998.10) 122km » DFO0212 daco
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Wagon (n3_w, N4_w) 1.8 4wd (n41w) (1991.10-1998.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO0212 DACO

29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO0212

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]62,5
Długość [mm]77
Szerokość [mm]71
Wysokość [mm]141
Wymiar gwintuM 27 X 1.5
Rodzaj filtraFiltr przykręcany

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO0212 DACO

numery OEM:
VAG      06H 115 403
VAG      06H 115 561
VAG      06J 115 403 C
VAG      06J 115 403 J
VAG      06J 115 403 M
VAG      06J 115 403 Q
VAG      06J 115 561 B
GEELY      1016053926
GEELY      1056004100
GREAT WALL      1017100XEC01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO0212 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO0212 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO