Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » DFO0400 daco

Filtr oleju DFO0400 DACO

15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO0400

producent:

DACO

Wysokość [mm] 65
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 69
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 63
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 53

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO0400 DACO

numery OEM:
DAIHATSU      15601-87107
DAIHATSU      15601-87107-000
DAIHATSU      15601-87107-LOC
DAIHATSU      15601-87204
DAIHATSU      15601-87204-000
DAIHATSU      15601-87700
DAIHATSU      15601-87703
DAIHATSU      15601-87703-000
DAIHATSU      15601-87704
DAIHATSU      15601-97202
NISSAN      15208-4A00A
OPEL      4708878
OPEL      4711189
OPEL      93167825
OPEL      93193705
OPEL      95599746
SUZUKI      16510-60B11
SUZUKI      16510-60B11-000
SUZUKI      16510-81420
SUZUKI      16510-81420-000
SUZUKI      16510-82701
SUZUKI      16510-82701-000
SUZUKI      16510-82702
SUZUKI      16510-82702-000
SUZUKI      16510-82703
SUZUKI      16510-82703-000
SUZUKI      16510-83010
SUZUKI      16510-83010-000
SUZUKI      16510M68K00
SUZUKI      16510M68K00000
SUZUKI      16510M68K20000
TOYOTA      15601-87204
DAEWOO      25 183 779
DAEWOO      96 565 412
DAEWOO      96 570 765
CHANGAN (CHANA)      1012010-01
CHERY      372-1012010
CHERY      465Q-1017950
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO0400 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO0400 DACO:

2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO