Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën DS4 (NX_) 1.6 THP 200 (2011.04-2015.07) 200km » DFO0701 daco
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 1.6 Thp 200 (2011.04-2015.07) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO0701 DACO

17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO0701

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]63,5
Średnica wewnętrzna [mm]20,5
średnica zewnętrzna [mm]90
Rodzaj filtraWkład filtra

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO0701 DACO

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      200 180 00 09
MERCEDES-BENZ      281 180 00 10
MERCEDES-BENZ      281 180 02 10
MERCEDES-BENZ      A 200 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 281 180 00 10
MERCEDES-BENZ      A 281 180 02 10
NISSAN      15209-00Q0F
RENAULT      15 20 950 84R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO0701 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO0701 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO