Wysokość [mm] | 76,5 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76,5 | |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 70 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO1001 DACO
FORD | 1007 705 | |
FORD | 1007 706 | |
FORD | 1070 521 | |
FORD | 1455 760 | |
FORD | 1555 370 | |
FORD | 1559 937 | |
FORD | 1667 890 | |
FORD | 1678 162 | |
FORD | 1682 366 | |
FORD | 1714 387 | |
FORD | 1883 037 | |
FORD | 2164292 | |
FORD | 5003 331 | |
FORD | 5011 780 | |
FORD | 7S7G-6714-AA | |
FORD | 7S7G-6714-CA | |
FORD | 96MM 6714 B1A | |
FORD | BM5G 6714 AA | |
MAZDA | 1E05-14302 | |
MAZDA | 1E05-14302A | |
MAZDA | 1E05-14302B | |
MAZDA | 1E05-14302C | |
MAZDA | 1E05-14302D | |
MAZDA | 1E05-14302E | |
MAZDA | 1E051-4302E9A | |
MAZDA | 1E06-14302 | |
VOLVO | 30711616 | |
VOLVO | 30731879 | |
VOLVO | 30777486 | |
VOLVO | 30777487 | |
VOLVO | 31339023 |
Zastosowanie Filtr oleju DFO1001 DACO w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju DFO1001 DACO:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.