Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » Kompresor, klimatyzacja, DCP09017 denso

Kompresor, klimatyzacja DCP09017 DENSO

DCP09017 Kompresor, klimatyzacja DENSO
997.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

DCP09017

producent:

DENSO

Jakość OE
Ograniczenia producenta DENSO
Ograniczenia producenta FIAT-GROUP
Długość [mm] 220
Wysokość [mm] 140
Ilość żeber 6
Sposób montażu przykręcany
Ø koła pasowego [mm] 110
Masa [g] 4500
Masa [g] 6900
Dolot - Ø [mm] 17,8
Wylot - Ø [mm] 11,9
Ilość oleju [ml] 90
Olej do sprężarki PAG 46
ID kompresora 5SL12C
napełniony 
Liczba rowków 6
Czynnik chłodniczy R 134a
nr EAN 8717613040263
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja DCP09017 DENSO

Koszt kaucji: 0.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji brak korka spustowego oleju pasuje do: FIAT BRAVO II, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PUNTO EVO, SEDICI; LANCIA MUSA; SUZUKI SX4 1.4-2.0D 06.05-
numery OEM:
FIAT      55701201
FIAT      71746716
SUZUKI      095200-79JA0
SUZUKI      95200-79JA0
zamienniki:
5D337-5000
brak
DENSO
248300-0950
brak
DENSO
447260-0350
brak
DENSO
8FK 351 105-051
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja DCP09017 DENSO w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja DCP09017 DENSO:

2021-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-16
 5/5
Jak na razie działa. Zobaczymy jak długo?

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.