
| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M8x1.0 |
| Opór [Ohm] | 0,8 |
| Długość całkowita [mm] | 118,5 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Masa [g] | 34,3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
| nr EAN | 8717613043738 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-113 DENSO
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
Y40118601, Y40118601A
1148105, 1525910, 2S6Q6M090AA
30711106
1855073J00
| FORD | 1148105 | |
| FORD | 1525910 | |
| FORD | 2S6Q6M090AA | |
| MAZDA | Y401-18-601 | |
| MAZDA | Y401-18-601A | |
| SUZUKI | 18550-73J00 | |
| TOYOTA | SU00100671 | |
| VOLVO | 30711106 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-113 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-113 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.