Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
Ciężar [kg] | 0,44 | |
Liczba skrzydeł | 7 | |
nr EAN | 8430632012317 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A231 DOLZ
AUDI | 06A121026BF | |
AUDI | 06F121026CC | |
AUDI | 06H121026AG | |
AUDI | 06H121026B | |
AUDI | 06H121026BE | |
AUDI | 06H121026BF | |
AUDI | 06H121026CC | |
AUDI | 06H121026CP | |
AUDI | 06H121026DC | |
AUDI | 06H121026N | |
AUDI | 06J121026AG | |
AUDI | 06J121026F | |
SEAT | 06A121026BF | |
SEAT | 06F121026CC | |
SEAT | 06H121026AG | |
SEAT | 06H121026B | |
SEAT | 06H121026BE | |
SEAT | 06H121026BF | |
SEAT | 06H121026CC | |
SEAT | 06H121026CP | |
SEAT | 06H121026N | |
SEAT | 06J121026AG | |
SEAT | 06J121026F | |
SKODA | 06A121026BF | |
SKODA | 06F121026CC | |
SKODA | 06H121026AG | |
SKODA | 06H121026B | |
SKODA | 06H121026BE | |
SKODA | 06H121026BF | |
SKODA | 06H121026CC | |
SKODA | 06H121026CP | |
SKODA | 06H121026DC | |
SKODA | 06H121026DN | |
SKODA | 06H121026N | |
SKODA | 06J121026F | |
VOLKSWAGEN | 06A121026BF | |
VOLKSWAGEN | 06F121026CC | |
VOLKSWAGEN | 06H121026AG | |
VOLKSWAGEN | 06H121026B | |
VOLKSWAGEN | 06H121026BE | |
VOLKSWAGEN | 06H121026BF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CC | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CH | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CP | |
VOLKSWAGEN | 06H121026DC | |
VOLKSWAGEN | 06H121026N | |
VOLKSWAGEN | 06J121026AG | |
VOLKSWAGEN | 06J121026F |
Zastosowanie Pompa wodna A231 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna A231 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020