Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII (CT9A) (2003.04-2005.03) 280km » KD165 dolz
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii (ct9a) (2003.04-2005.03) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD165 DOLZ

KD165 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
336.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD015, 02KD502, 05KD109, 06KD157, 06KD158, 06KD159, A212

numer części:

KD165

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów148
Szerokość [mm]23
Liczba pasków1
dla numeru artykułuA212

skład zestawu:
02KD015 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
05KD109 Pasek rozrządu
06KD157 Rolka
06KD158 Rolka
06KD159 Rolka
A212 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD165 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B6, A4 B7, A6 C6, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF V 2.0 07.02-11.17
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD165 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD165 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.