Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 11-0610 elstock

Przekładnia kierownicza 11-0610 ELSTOCK

11-0610 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
951.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0610

dostawca:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1173
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 5
nr EAN 5704651049832

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0610 ELSTOCK

Koszt kaucji: 527.67 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI 1.1-2.0D 06.96-12.15

Przekładnia kierownicza 11-0610 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Przekładnia kierownicza 11-0610 producenta ELSTOCK

CITROËN

1617935380, 4000CV, 4000FL, 4000FP, 4000HM, 4000HP, 4000JG, 4000JH, 4000KN, 4000QV, 4000QW, 9801760580

PEUGEOT

4000J, 4000JT

numery OEM:
CITROËN      1617935380
CITROËN      4000CV
CITROËN      4000FL
CITROËN      4000FP
CITROËN      4000HM
CITROËN      4000HP
CITROËN      4000JG
CITROËN      4000JH
CITROËN      4000KN
CITROËN      4000QV
CITROËN      4000QW
CITROËN      9801760580
PEUGEOT      4000J
PEUGEOT      4000JT
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0610 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0610 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.