Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 (1997.03-2002.04) 132km » 11-1094 elstock
wybrany samochód: 
Peugeot 306 Break (7e, N3, N5) 2.0 (1997.03-2002.04) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-1094 ELSTOCK

11-1094 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,199.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-1094

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Długość całkowita [mm]1480
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej50
Ilość obrotów koła kierownicy3,8
Dolot - Ø [mm]11
Wylot - Ø [mm]9,5
Ograniczenia producentaFor Long Wheel Base
Ciężar netto [kg]9,6
nr EAN5704651456029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-1094 ELSTOCK

Koszt kaucji: 787.82 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14
numery OEM:
FORD      1370704
FORD      1386803
FORD      1494679
FORD      1494686
FORD      1502615
FORD      1510169
FORD      1536198
FORD      1566537
FORD      1672067
FORD      1672069
FORD      6C11-3200-AB
FORD      6C11-3200-AC
FORD      6C11-3200-AD
FORD      6C11-3200-AE
FORD      8C11-3200-AA
FORD      8C11-3200-AB
FORD      8C11-3200-AC
FORD      8C11-3200-AD
FORD      RM8C-113200-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-1094 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-1094 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.