Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot 408 II (FP_, F3_) PureTech 130 (FPHNST) (2022-???) 131km » 11-1199 elstock
wybrany samochód: 
Peugeot 408 Ii (fp_, F3_) Puretech 130 (fphnst) (2022-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-1199 ELSTOCK

11-1199 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,053.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-1199

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Długość całkowita [mm]1096
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej61
Ilość obrotów koła kierownicy2,8
Dolot - Ø [mm]16
Wylot - Ø [mm]18
Ograniczenia producentaScrew-in ports
Ciężar netto [kg]7
nr EAN5704651457965

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-1199 ELSTOCK

Koszt kaucji: 923.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, V70 II, XC70 I 2.0-3.0 05.98-04.10
numery OEM:
VOLVO      36000011
VOLVO      36000014
VOLVO      36000020
VOLVO      36002364
VOLVO      36050357
VOLVO      8601943
VOLVO      8602749
VOLVO      8602750
VOLVO      8602826
VOLVO      8602830
VOLVO      8603459
VOLVO      8603469
VOLVO      8603475
VOLVO      8684257
VOLVO      8684268
VOLVO      8684269
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-1199 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-1199 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.