Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo V60 II (225) B4 Mild-Hybrid AWD (2020.03-???) 197km » 14-0851 elstock
wybrany samochód: 
Volvo V60 Ii (225) B4 Mild-hybrid Awd (2020.03-???) 197km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 14-0851 ELSTOCK

14-0851 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
621.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

14-0851

producent:

ELSTOCK

Tryb pracymanualny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Długość całkowita [mm]1055
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej94
Ciężar netto [kg]4,6
nr EAN5704651462983

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 14-0851 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, FIAT 500, 500 C, FORD KA 0.9-1.4 07.07-
numery OEM:
FIAT      51765668
FIAT      51786814
FIAT      51815326
FIAT      51875886
FIAT      51875894
FIAT      51889312
FIAT      51890108
FIAT      51915239
FIAT      51915326
FIAT      51934264
FIAT      51940143
FIAT      51965668
FIAT      51965673
FORD      1774862
FORD      17797155
FORD      CS51-3A500-AA
FORD      CS51-3A500-AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 14-0851 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 14-0851 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.