Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford Usa THUNDERBIRD coupe 4.9 (1989.01-1994.12) 203km » 15-0194 elstock
wybrany samochód: 
Ford Usa Thunderbird Coupe 4.9 (1989.01-1994.12) 203km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0194 ELSTOCK

15-0194 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
336.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0194

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychSaginaw
Ø koła pasowego [mm]126
Ilość żeber6
Ilość połączeń2
Ciężar netto [kg]2
nr EAN5704651054393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0194 ELSTOCK

Koszt kaucji: 29.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. CITROEN JUMPY/SCUDO 00-
numery OEM:
CITROËN      4007AC
CITROËN      4007X9
CITROËN      9640830987
FIAT      9640830987
PEUGEOT      40079E
PEUGEOT      4007X8
PEUGEOT      4007X9
PEUGEOT      9630706380
PEUGEOT      9640830580
PEUGEOT      9640906480
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0194 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0194 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.