Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford S-MAX (WA6) 2.0 Flexifuel (2006.05-2014.12) 145km » 15-0365 elstock
wybrany samochód: 
Ford S-max (wa6) 2.0 Flexifuel (2006.05-2014.12) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0365 ELSTOCK

15-0365 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
390.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0365

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Ø koła pasowego [mm]123
Ilość żeber6
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Ograniczenia producentaPulley Height 102mm
Ciśnienie [bar]105
Ciężar netto [kg]2,2
nr EAN5704651430838

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0365 ELSTOCK

Koszt kaucji: 438.24 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. FORD FOCUS II/C-MAX/VOLVO C30/V50/S40
numery OEM:
FORD      1329297
FORD      1362652
FORD      1470514
FORD      4M51-3A696-AC
FORD      4M51-3A696-AD
FORD      4M51-3A696-AE
VOLVO      8603593
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0365 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0365 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.