Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 (1984.08-1986.07) 115km » 51-0002 elstock
wybrany samochód: 
Volvo 340-360 Sedan (344) 2.0 (1984.08-1986.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0002 ELSTOCK

51-0002 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
571.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0002

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaHARRISON V5
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 150
Ilość oleju [ml]220
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6,8
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651054775

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0002 ELSTOCK

Koszt kaucji: 131.92 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL FRONTERA B, OMEGA B, VECTRA B 1.6-3.2 09.95-07.04
numery OEM:
OPEL      1840996
OPEL      1854067
OPEL      1854079
OPEL      1854091
OPEL      1854106
OPEL      9135157
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0002 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.