Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.6 TDCi (2013.02-???) 75km » 51-0017 elstock
wybrany samochód: 
Ford Transit Connect Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.6 Tdci (2013.02-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0017 ELSTOCK

51-0017 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
599.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0017

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSANDEN SD7V16
Ø koła pasowego [mm]127
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]135
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]6,8
Rodzaj mocowaniaMocowanie 4-punktowe
nr EAN5704651054928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0017 ELSTOCK

Koszt kaucji: 210.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VW CALIFORNIA T4 CAMPER, LT 28-35 II, LT 28-46 II, TRANSPORTER T4 1.8-2.8D 07.90-07.06
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7D0820805C
VOLKSWAGEN      7D0820805G
VOLKSWAGEN      7D0820805H
VOLKSWAGEN      7D0820805K
VOLKSWAGEN      7D0820805KX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0017 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.