Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco TRAKKER I AT380T41 (2004-2012) 411km » 51-0116 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At380t41 (2004-2012) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0116 ELSTOCK

51-0116 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
614.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0116

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaVISTEON
Ø koła pasowego [mm]143
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]205
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]6,7
nr EAN5704651055918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0116 ELSTOCK

Koszt kaucji: 131.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FOCUS I, KA, PUMA, MAZDA 121 III 1.25-2.0 08.95-11.08
numery OEM:
FORD      1004215
FORD      1007097
FORD      1018945
FORD      1037516
FORD      11BYU-19D629-AA
FORD      1405815
FORD      3649069
FORD      4764809
FORD      4R3H-19497-BA
FORD      96FW-19D629-AA
FORD      96FW-19D629-AB
FORD      96FW-19D629-AC
FORD      96FW-19D629-AD
FORD      96FW-19D629-AE
FORD      XS4H-19D629-MB
MAZDA      1E03-61-450
MAZDA      1E03-61-450A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0116 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.