Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 5 Touring (E34) 525 td (1993.03-1996.07) 115km » 51-0134 elstock
wybrany samochód: 
Bmw 5 Touring (e34) 525 Td (1993.03-1996.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0134 ELSTOCK

51-0134 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
832.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0134

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość oleju [ml]140
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6,3
nr EAN5704651056090

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0134 ELSTOCK

Koszt kaucji: 185.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, PHAETON, TOUAREG, TRANSPORTER T5 2.5D/5.0D 10.02-05.10
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3D0820805B
VOLKSWAGEN      3D0820805E
VOLKSWAGEN      3D0820805G
VOLKSWAGEN      7H0820805A
VOLKSWAGEN      7H0820805B
VOLKSWAGEN      7H0820805C
VOLKSWAGEN      7H0820805E
VOLKSWAGEN      7H0820805F
VOLKSWAGEN      7H0820805G
VOLKSWAGEN      7H0820805H
VOLKSWAGEN      7H0820805J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0134 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.