Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 (F22) (1982.01-1992.06) 87km » 51-0196 elstock
wybrany samochód: 
Nissan Cabstar (f22, H40) 2.0 (f22) (1982.01-1992.06) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0196 ELSTOCK

51-0196 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0196

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO SCS08C
Ø koła pasowego [mm]115
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]80
Czynnik chłodniczyR 134a
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]5,9
nr EAN5704651056717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0196 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, MAREA, PALIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, STRADA 1.4/1.8/1.9D 07.94-
numery OEM:
FIAT      46757907
FIAT      46786262
FIAT      467862620
FIAT      60654446
FIAT      60659643
FIAT      60814720
FIAT      60815788
FIAT      71721727
FIAT      71721737
FIAT      71721738
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0196 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.