Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0216 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0216 ELSTOCK

51-0216 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
958.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0216

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta DENSO 10S15C
Ø koła pasowego [mm] 120
Liczba rowków 7
Ilość oleju [ml] 180
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 5,8
nr EAN 5704651056915

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0216 ELSTOCK

Koszt kaucji: 894.58 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: TOYOTA DYNA, HIACE IV, HIACE V, HILUX VI, LAND CRUISER PRADO 2.4-3.0D 08.95-

Kompresor, klimatyzacja 51-0216 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0216 producenta ELSTOCK

TOYOTA

883100K270, 8831025220, 883102F020, 8832025110, 8832026600, 883202F060

numery OEM:
TOYOTA      88310-0K270
TOYOTA      88310-25220
TOYOTA      88310-2F020
TOYOTA      88320-25110
TOYOTA      88320-26600
TOYOTA      88320-2F060
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0216 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.