Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford TAUNUS III Turnier (GBNS) 2.0 (1979.07-1982.07) 90km » 51-0225 elstock
wybrany samochód: 
Ford Taunus Iii Turnier (gbns) 2.0 (1979.07-1982.07) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0225 ELSTOCK

51-0225 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-0225

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaCALSONIC CSV613
Ø koła pasowego [mm]133
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]185
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]6,2
nr EAN5704651057004

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0225 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN ALMERA II, ALMERA TINO, PRIMERA 1.5-2.0LPG 06.96-10.08
numery OEM:
NISSAN      92600-4M500
NISSAN      92600-9F500
NISSAN      92600-9F501
NISSAN      92600-9F510
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0225 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.