Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 Turbo-R 4WD (CU2W) (2002.01-2006.10) 241km » 51-0422 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander I (cu_w) 2.0 Turbo-r 4wd (cu2w) (2002.01-2006.10) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0422 ELSTOCK

51-0422 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
727.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0422

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDELPHI CVC6
Ø koła pasowego [mm]105
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]150
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
ID sprzęgłaElectromagnetic
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]5,2
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
nr EAN5704651272889

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0422 ELSTOCK

Koszt kaucji: 185.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.7D 03.04-
numery OEM:
OPEL      1139085
OPEL      1854184
OPEL      1854189
OPEL      6854056
OPEL      6854097
OPEL      R1580057
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0422 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.