Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.4 TSI (2012.07-2015.06) 122km » 51-0686 elstock
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.4 Tsi (2012.07-2015.06) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0686 ELSTOCK

51-0686 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
991.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0686

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaZEXEL DKS 15D
Ø koła pasowego [mm]130
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba rowków10
Olej do sprężarkiPAG 100
Ilość oleju [ml]200
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]7,1
nr EAN5704651397483

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0686 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD FOCUS II, KUGA I 2.0D-2.5 01.04-06.13
numery OEM:
FORD      1466258
FORD      1476878
FORD      1673990
FORD      3M5H-19D629-ME
FORD      3M5H-19D629-MF
FORD      3M5H-19D629-MJ
FORD      3M5H-19D629-MK
FORD      3M5H-19D629-ML
VOLVO      30761390
VOLVO      30761391
VOLVO      30780330
VOLVO      31308257
VOLVO      36000029
VOLVO      36000316
VOLVO      36000570
VOLVO      36001118
VOLVO      8602925
VOLVO      8603656
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0686 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.