Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0966 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0966 ELSTOCK

51-0966 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,010.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0966

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta DENSO 6SAS/SBU14C
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 110
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg] 5,1
nr EAN 5704651675970

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0966 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q5 2.0/2.0D 11.07-09.18

Kompresor, klimatyzacja 51-0966 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0966 producenta ELSTOCK

AUDI

4G0260805AC, 4G0260805Q, 4G0260805T, 8K0260805N, 8T0260805F, 8T0260805P, 8T0260805S, 8T0260805T

numery OEM:
AUDI      4G0260805AC
AUDI      4G0260805Q
AUDI      4G0260805T
AUDI      8K0260805N
AUDI      8T0260805F
AUDI      8T0260805P
AUDI      8T0260805S
AUDI      8T0260805T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0966 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.