Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Jaguar X-TYPE I (X400) 3.0 V6 Napęd na wszystkie koła (2001.06-2008.12) 230km » 51-0994 elstock
wybrany samochód: 
Jaguar X-type I (x400) 3.0 V6 Napęd Na Wszystkie Koła (2001.06-2008.12) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0994 ELSTOCK

51-0994 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,198.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

51-0994

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaMitsubishi QS90
Ø koła pasowego [mm]94
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]80
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]4,2
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
Rodzaj zaworuz ciśnieniowym zaworem spustowym
nr EAN5704651612098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0994 ELSTOCK

Koszt kaucji: 335.48 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

KOMPRESOR KLIMATYZACJI
numery OEM:
MITSUBISHI      AKT200A408
MITSUBISHI      AKT200A412
MITSUBISHI      AKT200A431
MITSUBISHI      AKT200A433G
MITSUBISHI      AKT200A441G
OPEL      1618509
OPEL      1618548
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0994 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.