Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai i10 II (BA, IA) 1.0 LPG (2014.02-???) 67km » 51-1193 elstock
wybrany samochód: 
Hyundai I10 Ii (ba, Ia) 1.0 Lpg (2014.02-???) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1193 ELSTOCK

51-1193 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
895.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1193

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDenso 5SEL12C
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]110
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Ciężar netto [kg]5
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651609876

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1193 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DS DS 4, DS 5, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 II, DS4, DS5, PEUGEOT 3008 I, 5008, PARTNER TEPEE, PARTNER/MINIVAN 1.2-1.6H 04.08-
numery OEM:
CITROËN      9802875780
CITROËN      9819714980
PEUGEOT      9802875780
PEUGEOT      9819714980
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1193 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.