Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 16V (SW20_, SW20R) (1989.12-1999.09) 156km » 82-2587 elstock
wybrany samochód: 
Toyota Mr2 Ii (sw2_) 2.0 16v (sw20_, Sw20r) (1989.12-1999.09) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-2587 ELSTOCK

82-2587 Zacisk hamulca ELSTOCK
468.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-2587

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-2587
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]312
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]330
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,1
nr EAN5704651842914

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-2587 ELSTOCK

Koszt kaucji: 202.83 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. BMW P. 1/2/3/4 11- LE
numery OEM:
BMW      34116850969
BMW      34116857687
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-2587 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-2587 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu