Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-1835 elstock

Zacisk hamulca 86-1835 ELSTOCK

86-1835 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1835

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1835

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-1835
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 9
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 247
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 1,5
nr EAN 5704651369633

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1835 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN T. BERLINGO/XSARA 1,1-2,0 HDI 96- LE

Zacisk hamulca 86-1835 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Zacisk hamulca 86-1835 producenta ELSTOCK

CITROËN

1607376080, 4400P8, 4400R2, 6025371276

PEUGEOT

1607376080, 6025371276

numery OEM:
CITROËN      1607376080
CITROËN      4400P8
CITROËN      4400R2
CITROËN      6025371276
PEUGEOT      1607376080
PEUGEOT      6025371276
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1835 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1835 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu