Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-0768 elstock

Zacisk hamulca 87-0768 ELSTOCK

87-0768 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-0768
270.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-0768

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-0768
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta LUCAS
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 245
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 1,5
dla numeru PR 1KD
dla numeru PR KF
nr EAN 5704651350181

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-0768 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. A6 97-05 QUATTRO/PASSAT 97-05 4MOTION PR BEZ JARZMA

Zacisk hamulca 87-0768 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulca 87-0768 producenta ELSTOCK

AUDI

8E0615424A

numery OEM:
AUDI      8E0615424A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-0768 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-0768 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu