Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-1849 elstock

Zacisk hamulca 87-1849 ELSTOCK

87-1849 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1849
298.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1849

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-1849
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 11
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 302
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,4
nr EAN 5704651403757

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1849 ELSTOCK

Koszt kaucji: 148.83 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD T. GALAXY/MONDEO 1,6-2,2 TDCI 06- PR
numery OEM:
FORD      1426838
FORD      1439860
FORD      1460302
FORD      1465776
FORD      1502337
FORD      1537001
FORD      1701880
FORD      1738987
FORD      1738990
FORD      2041809
FORD      6G91-2D048-GA
FORD      6G91-2D048-GC
FORD      6G91-2D048-GD
FORD      6G91-2D048-GE
FORD      6G91-2D048-GF
FORD      6G91-2D048-KB
FORD      6G91-2D48-GE
FORD      6G912D048GB
FORD      RM6G91-2D048-GA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1849 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1849 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu