Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD (2016.03-???) 334km » 671050 era
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) T6 Drive-e Polestar Awd (2016.03-???) 334km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, kompresor klimy 671050 ERA

671050 Uszczelka, kompresor klimy ERA
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

671050

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]13,5
Średnica [mm]105
Średnica wewnętrzna [mm]10,4
nr EAN8053379553822

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, kompresor klimy 671050 ERA

numery OEM:
FORD      1211741
FORD      1211742
FORD      1458685
FORD      W01J-082080-3A
FORD      W01J-082080-3L
FORD      YM2H-16D629-AA
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 KX
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 L
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 L*
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 LX
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 N
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 NX
VOLKSWAGEN      1J0 820 805 X
VOLKSWAGEN      7H0 820 803 C
VOLKSWAGEN      7M0 820 805 B
VOLKSWAGEN      7M3 820 803
VOLKSWAGEN      7M3 820 803 A
VOLKSWAGEN      7M3 820 803 AX
VOLKSWAGEN      7M3 820 803 B
VOLKSWAGEN      7M3 820 803 BX
VOLKSWAGEN      7M3 820 803 R
VOLKSWAGEN      820 803 1J0 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, kompresor klimy 671050 ERA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.