Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A3 (8V1, 8VK) 1.4 TFSI (2012.04-2014.05) 122km » 880339 era
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.4 Tfsi (2012.04-2014.05) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, OEM 880339 ERA

880339 Cewka zapłonowa, OEM ERA
107.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880339

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń4
nr EAN8053379093526
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880339 ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      04C 905 110 A
VOLKSWAGEN      04C 905 110 B
VOLKSWAGEN      04C 905 110 C
VOLKSWAGEN      04C 905 110 D
VOLKSWAGEN      04C 905 110 E
VOLKSWAGEN      04C 905 110 F
VOLKSWAGEN      04C 905 110 H
VOLKSWAGEN      04C 905 110 J
VOLKSWAGEN      04C 905 110 K
VOLKSWAGEN      04C 905 110 L
VOLKSWAGEN      04E 905 110
VOLKSWAGEN      04E 905 110 A
VOLKSWAGEN      04E 905 110 B
VOLKSWAGEN      04E 905 110 C
VOLKSWAGEN      04E 905 110 D
VOLKSWAGEN      04E 905 110 E
VOLKSWAGEN      04E 905 110 F
VOLKSWAGEN      04E 905 110 H
VOLKSWAGEN      04E 905 110 K
VOLKSWAGEN      04E 905 110 L
VOLKSWAGEN      04E 905 110 M
VOLKSWAGEN      04E 905 110 N
VOLKSWAGEN      04E 905 110 P
VOLKSWAGEN      04E 905 110 R

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880339 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880339 ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.