Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6046 facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6046 FACET EPS

9.6046 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
95.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.146, KW 470 146

numer części:

9.6046

producent:

FACET EPS

Opór [Ohm] 0,54
Opór [Ohm] 7500
nr EAN 8012510050682

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6046 FACET EPS

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6046 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6046 FACET EPS:

2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.