Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 183111 febi bilstein

KOŃC. DR. KIER. DB BM 907 / 910 (SPRINTER III) (02/18-) PR DŁUGOŚĆ 207MM 183111 FEBI BILSTEIN

183111 KOŃC. DR. KIER. DB BM 907 / 910 (SPRINTER III) (02/18-) PR DŁUGOŚĆ 207MM FEBI BILSTEIN
febi 183111
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

183111

producent:

FEBI BILSTEIN

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]207
Ciężar [kg]0,922
Rozmiar klucza21
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką zabezpieczającą
uwzględnić informację serwisową
sparowany numer artykułu183113
Wymiar stożka 1 [mm]16
Wymiar stożka 2 [mm]20
Wymiar gwintu wewnętrznegoM16 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznegoM14 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. DB BM 907 / 910 (SPRINTER III) (02/18-) PR DŁUGOŚĆ 207MM 183111 FEBI BILSTEIN

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B910), SPRINTER 3-T (B910, B907), SPRINTER 4-T (B907, B910) 2.0D/2.2D/Electric 02.18-

KOŃC. DR. KIER. DB BM 907 / 910 (SPRINTER III) (02/18-) PR DŁUGOŚĆ 207MM 183111 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE KOŃC. DR. KIER. DB BM 907 / 910 (SPRINTER III) (02/18-) PR DŁUGOŚĆ 207MM 183111 producenta FEBI BILSTEIN

MERCEDES-BENZ

9104606000, A9104606000

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      910 460 60 00
MERCEDES-BENZ      A910 460 60 00
ETSONG      15.TR.521

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. DB BM 907 / 910 (SPRINTER III) (02/18-) PR DŁUGOŚĆ 207MM 183111 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. DB BM 907 / 910 (SPRINTER III) (02/18-) PR DŁUGOŚĆ 207MM 183111 FEBI BILSTEIN:

Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Górażdże
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.