Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Jaguar E-PACE (X540) 1.5 P160 MHEV (2020.11-???) 160km » 28811 febi bilstein
wybrany samochód: 
Jaguar E-pace (x540) 1.5 P160 Mhev (2020.11-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 28811 FEBI BILSTEIN

28811 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

4PK1235, 4PK1236, 4PK1237, 4PK1238, 4PK1239, 4PK1240, 4PK1241

numer części:

28811

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1238
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,084
Ilość żeber4
nr EAN4027816288114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28811 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (4PK1238) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5, CITROEN BX, RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, SKODA SUPERB I, TOYOTA VIOS / SOLUNA VIOS, YARIS 1.1-2.5D 10.82-
numery OEM:
AUDI      059 260 849 B
AUDI      59 260 849 B
CITROËN      5750.H2
RENAULT      77 00 869 686
SKODA      059 260 849 B
SKODA      59 260 849 B
TOYOTA      90916-T2030
VOLKSWAGEN      059 260 849 B
VOLKSWAGEN      59 260 849 B

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28811 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.